比尔西蒙斯的脑残粉属性

不是所有的脑残粉都惹人讨厌,虽然在Magic Johnson面前公然说他和Larry Bird交朋友的目的是为了利用糖衣炮弹削弱后者实在有点annoying(但是magic的反应很可爱),但是从不忌讳明确表明自己的狂热粉丝属性这一点其实挺可爱的。

看他在BS report里采访Larry Bird之后的说明:

While we were in Indianapolis last week, we were offered the chance to sit down with Larry Legend for 30 minutes … which, of course, I stretched to 40 without blinking. Afterward, a few of my friends asked me if this was the hardest interview I ever did — you know, because he’s my favorite athlete and the Basketball Jesus and all — but actually, it was one of the easiest. How could I ever be prepared to interview ANYONE more than Larry Bird? Like I needed to study for this one? I have been preparing for this podcast since 1978. Anyway, it was a fun 40 minutes, I could have kept going for another four hours, and I actually — gasp — learned a few new things about his time with the Celtics, which I didn’t expect since I thought I knew everything.

(我们上周到达印第安那波利斯之后,被许可和拉里传奇进行一个面对面访谈,时长30分钟--当然,我眼都没眨地硬抻到40分钟。后来,有些朋友问我这是不是我进行过的最困难的访谈--你懂的,他是我最爱的运动员,而且还是篮球上帝等等后略一万字--但实际上,这访谈是最简单的之一。还有谁的采访会比Larry Bird让我花更长的时间去准备呢?难道说到了现在我还需要背什么材料吗?为了这次访谈我可是从1978年就开始准备了!不管怎样,这40分钟非常让人愉快,我本可以继续再聊四个小时,而且我确实--让我喘口气--听到了一些他在我凯时期的我从没听过的故事,我本以为我已经了解关于他的一切了。)

所以说,youtube上的评论“我想西蒙斯在握过伯德的手之后再也不会洗手了”并非危言耸听XD

NBA

评论

© 风与星与梅比乌斯环 | Powered by LOFTER